tisdag...

SÅg familjen annorlunda igår igen... Fortfarande sjukt impad.. Och jag som tycker jag knappt hinner med 2? HAH!

Hade väldiga problem med att somna igår.. Kanske för att älskling inte var hemma.. han va å gadda sig... Vilket har resulterat i att jag ör as trött i dag å har huvudvärk.. >Försöker bota med kaffe... me men de lutar nog åt att de får li en alvedon eller 2 oxå...

Idag blir de ett litet kalas.. Vi ska fira jack som har fyllt 6. Grannbarnen kommer över.. de blir superenkelt med korv å bröd å sen tårta :)

Nu är nästan all snö borta.. Känns sjukt bra.. vil ha vår nu!

Jaja.. nu ska jag ta å kika lite på facebook, sen ska jag röra mig mot jobbet... Har egentligen ingen lust men..
Älskling ligger i sängen.. vill krypa ner brevid honom å ta igen lite aktiviteter som vi missa igår när han va å gadda sig ; )
LOVE U!


U are just like a pill, u making me better and u making me ill!




min fina älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0