sunday!

klockan är inte ens 9.. va fan gör jag uppe nu på en söndag? Varför har ingen berättat för mina barn att man ska sova länge på söndagar?? MAN SKA INTE GÅ UPP KLOCKAN 6 PÅ SÖNDAGAR! Suck!

HAr druckit alldeles för mkt kaffe... Men de går ju inte att låta bli.. hehe!
Solen skiner, men de ser ut att vara riktigt kallt..
Har ingen jävla aning om vad jag ska sysselsätta ungarna med idag.. Baka nåt kanske? 

Celine har sovit dåligt i natt... vaknat flera gånger å varit ledsen.. Var svårt att avgöra om hon var ledsen på riktigt eller om hon fejka.. hon e ju rätt duktig på de.. Tack älskling för att du tog henne i natt! Du är guld!

Nu ska jag gå in å leka lite med barnen... få klockan att gå lite.

Ha en bra söndag =)


Det är en saga i sig att vi funnit varann













Hur snygg e man då?

Kommentarer
Postat av: camilla

Aw vilket litet charmtroll du har =)

Jätte söt!



Take care

kram

2009-03-01 @ 19:23:37
URL: http://www.millobillo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0