Sjukligar!

Är hemma från jobbet idag... mår inte alls bra.. Jack är hemma idag me.. han e fortfarande sjuk.
Ska snart fixa lite lunch åt oss... Jack ville ha korv med bröd.. Så tänkte ja slänga ihop en sallad åt mig å älskling.
Måste ju fan börja tänka på vad jag stoppar i mig.. e ju beach 2oo9 snart ; ) Och jag är ju som bekant en liten gottegris, eller de e allihopa här hemma.. Så sjukt gott med godis å god mat : ) Livsnjut!

Älskling sover.. ska nog krypa ner brevid han en stund.. får vara lite försiktig bara.. han var ju å gadda sig här om dagen, och jag glömmer ju bort de hela tiden... "råkar" komma åt ganska hårt.. haha! Stackarn!

Nej nu ska jag sluta tråka ut er med mera skit!
Ska fixa lunch..

byebye!


Jag Celine & Buddah.. Sommaren -o7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0