=( Så jävla typiskt!

Bara för att vi är barnlediga i helgen... Så blir i sjuka... Så värdelöst.. SItter å funderar på vad fan man ska hitta på.. Älskling sover än så länge... skönt för han..

Kommer få krupp om jag ska sitta inne hela helgen.. men just nu känner jag mig alldeles för dålig för att orka göra nåt...
Guuud så jobbigt... hade verkligen sett fram emot denna helg...
Nu blir de väl hyra film å köpa massa godis å bara ha myspys hela helgen.. funkar väl de med... men hade ju planerat att festa..

jaja... Ska grejja lite här hemma.. Vika tvätt, slänga i en ny maskin.. plocka undan i lillemans rum.. Sen tänkre jag fixa naglarna å sminka mig lite.. då kanske man känner sig lite piggare... VÄGRAR ligga i sängen hela dagen..
Har ett viktig möte halv 2 oxå..
Man kanske skulle ta en lunch nere på stan oxå??
får se...

nu ska jag sätta fart.. ska bara pussa på den andra sjuklingen lite :)

Hörs säkert sen :)

PeAcE


Det sägs att skrattet är den kortaste vägen mellan 2 människor...




love love love!

Kommentarer
Postat av: Linda

att få ligga i soffan/sängen med den man älskar me massa gott o en film, är väl helt underbart. Laga nå god mat o lite gott vin till. De slåt väl alla ute kvällar ? Du mår säkert bättre i morrn, då kan du ut o svänga dina lurviga.. =) ha en bra helg.

2009-03-20 @ 09:08:59
URL: http://summerzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0