Oralsex!

Hörde på radion i morse att man nu löper större risk att drabbas av cancer i munnen å läpparna om man har/ger oralsex... Älskling trodde inte på de.. ska nog  hålla mig till hans teori... Fan man får ju cancer av allt nu för tiden... jaja jag tänker inte sluta ha oralsex bara för de.. gillar den aktiviteten ; )

Ångrar mig att jag inte jobba idag... SÅÅÅ värdelöst att vara hemma ju.. visserligen kom jag ifatt  med lite hushållssysslor.. Men de va inget livsnödvändigt.. Älskling e hängig han me.. så de e ingen som orkar göra nåt direkt.. Längar efter mina barn, dom får mig alltid på bättre humör.. Även fast dom kan vara dryga ibland ; )

Ska dammsuga nu så e de gjort... Kevins rum ser förjävligt ut på golvet..

Solen skiner...  mm...

Festa i helgen då? Jaa... jag hoppas de.. alla vill inte riktigt samma sak.. å älskling tycker inte att vi har råd.. HAHA!
De är så roligt, för när jag var tillsammans med dennis så var de alltid jag som tyckte att vi inte hade råd, å han var den som vill spendera pengar hela tiden.. nu är de tvärtom... Jag vill shoppa å festa mest hela tiden.. Medans älskling är förnuftig å håller hårt i pengarna.. haha SÅÅ olikt mig.. ; )

ja just ja, dammsuga var de ja..

Hejdåhejdå!


Words can´t bring me down!




Mina skatter... älskar er så fruktansvärt...!

Kommentarer
Postat av: Linda

man kan aldrig förändras, men förbättras.. hehe. ser att du gjort de ;) shoppa är kul... =)

2009-03-19 @ 14:38:04
URL: http://summerzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0