Nice kväll!

Maten älskling styrde vart as god!! Och nu luktar de hur gott som helst här hemma.. för min ambitiösa pojkvän har bakat en äppelpaj som står i ugnen nu :) Han e underbar min älskling!

Celine har precis lagt sig med  en flarra välling.. Killarna sitter inne på  rummet å tittar på bolibompa.. Stora killarna tittar på cops.. Och jag varvar ner framför datan med ett glas vin, myskläderna är på :) Och Njuuuuter av livet!

Nu ska jag kika facebook å lite annat!

Ha en trevlig kväll :)
KRAAAM!!!

Kommentarer
Postat av: paula

tack! jag hoppas det funkar..det smakar inte gott å röka en hel cigg...så snart hoppas jag va fri

2009-03-11 @ 20:07:25
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0