morrn!

Fan va jag e less på att vara sjuk nu... Ringde läkaren igår för jag måste ha hostmedicin... blir galen av den här jävla rethostan som väcker mig på nätterna.. han va inte speciellt sugen på att skriva ut.. Nej, för de va ju faktiskt vanebildande... HAHA jo tjena... Läkare för roliga ibland asså... jävla fittor...

Inge jobb idag heller.. vet attmin kära (läs idiot) chef är toksne på mig nu... men va fan de e jävligt ohygieniskt att stå å sälja mat när man e förkyld... Men han har verkligen NOLL sympati för sånt.. Borde verkligen byta jobb...

Har betalat räkningar idag oxå.. alltid lika otrevligt.. in med pengar-ut med pengar...

Vad händer idag då?
ja inte ett jävla skit... ska väl ta å plocka undan lite om jag orkar.. man har ju verkligen ingen energi när man e sjuk... så värdelöst!

Nej nu ska jag sluta gnälla å göra lite nytta istället... om jag orkar...

Pyss kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0