lördag...

Då va denna dag snart slut då..

Dagen började bra... För mig... Celine vaknade tiiiidigt, men min underbara älskling gick upp med henne så jag fick sova =) Han böt tillomed en bajsblöja... MIn underbara underbara älskling TACK! <3

Sen drog vi till ikea mitt på dagen. Kikade i massa fler affärer oxå.. trevligt å skönt att komma ut lite å spendera pengar som inte finns ; )

Nu är de kväll.. barnen leker.. har en maskin som ska hängas snart... lägga barnen.. titta melodifestivalen å dricka ett glas vin :) En helt vanlig å underbar lördag :)

Ska borsta nötterna på knoddsen nu..
Ha de fiiint :)
hejdåhejdå!!



Not sure I understand...




Lunch på DAX...Kevin älskar deras inredning.. hehe


Mammas Tjej <3


Mammas kille <3


Åka vagn


Kevin var helt slut så han somnade på bussen hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0