Kväller!

Gokväll påer mina vänner!

Har mot all förmodan, haft en bra dag idag :D
Löste en hel del med chefen.. så löjlg han e.. helt störd... han e inte van vid att folk säger emot.. Men jag VÄGRAR ta skit från honom.. å de har gjort att stämmningen mellan oss har vart jävligt rutten senaste tiden.. men vi rensade luften idag, jag sa precis vad jag tyckte om honom.. å han  vart jävligt förvånad och TYST... Så nu e de ute ur världen...

De luktar nytvättat i hela lägenheten.. tvättar i våran nya maskin... UNDERBART!! slippa skit tvättstugan!

Älskling gjorde sin thai kycklingwok idag.. AS GOTT! Vi bjöd Frida på mat oxå... Alltid trevligt att ha folk hemma på middag :) ME LOVE! Är så sjukt sällskapssjuk av mig!

Nu ska jag ta å diska... sen ska jag nog lägga mig å mysa med karl ; )

Ha en najzig måndag gott folk :)


You rock my world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0