jo men visst sörru

Var kommer du ifrån?Uppsala
Heter? Vad vill du att jag ska heta?? ; )
Hur gammal är du? 24
När fyller du år? 24 September
Tycker du om någon just nu? Japp
Jag samlar på? Mjukisbyxor å kärlek ; )
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Vilken tid gick du upp idag? 07.15
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Njae, de kan jag väl inte direkt säga...
Har du strumpor på dig nu? Japp
Hur svarar du i telefon? Pernilla
Vad ska du göra ikväll? Titta på tv :)
Vad ska du göra imorgon? Jobba..
Var vill du bo när du blir stor? I ett stooort hus på landet
När jag blir stor... de kommer aldrig hända
Vad vill du bli när du blir stor? rik å mäktig.. haha
Är det okej att gråta? Givetvis!
När grät du senast? En liten tår igår eftersom en vän var ledsen...
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren lätt!
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nej jag ber älskling göra de åt mig :)
Skulle du göra om du vann en miljon? Spendera vartenda öre!
Bär du glasögon eller linser? Nää..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? njae.. Men skor däremot...
Har du piercingar? Naveln, tungan å läppen
Har du tatuering? snart så..
Vill du gifta dig? Nej!
Är redan gift? Nej
Vill du ha barn? De räcker med dom 2 jag har...
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? De beror på vem man jämmför med ; )
Gillar du att dansa? Nepp
Vilken är din favoritglass? Nån isglass...
Tror du på ett liv efter döden? Njae, vettetusan... Men man kan ju alltid hoppas
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? Morning Glory =)
Vilka hårfärger har du haft? Brunt, rött, blond, svart, rosa :)
Är du beroende av något? Ja
Röker du? Inte nu längre
Senaste låten du hörde? nån från lugna favoriter
Vad gör du på helgerna? De varierar... allt från hemma mys till tokfest!
Vem kramade du senast? Celine
Saknar du någon nu? Nej
Vem ringde dig senast? Brorsan
Var du glad igår? Jaa jätte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0