friday

Fredag igen... fortfarande sjuk? javisst... suck!
Har varit å lämnat barnen, plockat undan och dammsugit... När jag bara hade hallen kvar så gick dammsugaren sönder... är fortfarande i chock tror jag... min älskade dammsugare... jag som helst dammsuger 2 ggr  om dagen.. hur ska nu detta gå??

Sitter å kopplar av med en kopp kaffe nu. Ska snart ta en dusch så man vaknar till ordentligt. Känner mig trött å sliten fast jag inte gjort ett skit.. de måste vara den här dryga förkylningen..

Ikväll ska vi till grannen å käka middag å dricka vin :) Ungarna får röja loss tills dom slocknar! Så nice!

nej just de, duscha var de ja..

tjingtjong!


Har du inget vettigt att säga, HÅLL DÅ KÄFTEN!




min lilla solstråle!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0