En helt vanlig torsdag..

Celine ligger i sin säng å käkar namnam.... Kevin tittar på bilibompa, älsklig på cops.
Var mkt folk på jobbet idag.. Så nice tycker jag! Älskar Action! STRESS!!!!

Mötte älskling på gränby C efter jobbet. Kevins vinterjacka börjar gå sönder, så han måste ha en ny. Men de fanns inte en enda vinterjacka i hans storlek på hela jävla centrumet.. fan va less jag blir... SÅ vettefan  vad jag ska göra.. Lilleman måste ju ha en ny... kan ju knappas börja med vårjacka än... de e ju svinkallt.. Suck va trött jag blir...

Sen va vi in på kvantum å inhandla lite till dagens middag.. Och så köpe vi varsin semla :) Sjukt gott!!
Älskling gjorde "pasta ala Pierre".. asgod pasta! Tack älskling du  bäst!

Nu händer de väl inte så mkt mer.. Friiiiday i morrn.. Nice! De blir en lugn helg.. ska på kalas på söndag... Jack blir 6 bast :)

Nu ska jag ta å mysa lite med älskling.. han ska till en kompis sen.. så får passa på att pussa på honom nu :P


Ta ingen skit! EVER!




Byter om på jobbet!


Rixos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0