En ganska händelselös dag...

Har inte åstakommit mkt idag heller... Lämnade barnen.. hem å la mig en stund, drack lite kaffe.. pussades med älskling.. Sen gick vi till h-stam å käka lunch. De vart snitzel med stekt potatis å bea. Hur gott som helst.

Vart så mätt så jag hoppade över middan.. resterande av familjen åt köttbullar å mackisar.. alltid en hit.. haha!
Celine va astrött så hon ligger i sängen med en flarra, Kevin & Jack sitter å spelar lilla kyckligen. Älskling tittar på cops, as always ; )

Jag har precis dammsugit lite, har ingen energi att göra nåt faktiskt... Ska lägga mig med älskling nu..


De du inte pallar göra idag kan du skjuta upp tills i morgon.


Ha en trevlig tisdag.. Den bästa tvdagen.. Desperata husfruarna... såå nice!

Pyss!


julafton 2oo8

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker de låter som en bra dag ja...

2009-03-24 @ 18:47:42
Postat av: Linda

tycker de låter som en bra dag ja...

2009-03-24 @ 18:48:12
URL: http://summerzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0