ååh...

..Kan ju tala om för er gott folk att jag är FRUKTANSVÄRT röksugen... herregud va jag saknar mina cigg.. :(
Men skam den som ger sig.. from igår så är jag å älskling rökfria :)
De är nog mest jag som tjatar om cigg.. hade de inte varit för älsklings stöd, så hade jag köpt cigg redan igår.. Tack älskling för att du finns här och för att du står ut med  mig å mina knäppheter :) ÄLSKAR DIG!
Jag kommer garanterat drömma om cigg i natt.. haha!

Tittade på wipe out tidigare... hahahah fan va vi garva... herregud asså! Nice söndagsnöje ju!
Går mkt bra på tv på söndagar nu...
18.05-one tree hill
19.00-Miami ink
20.00-wipe out
21.00-sanningens ögonblick

skulle dö utan min älskade tv :)

Nää.. nu e älskling klar i duschen, så nu ska vi krypa ner i sängen å kramas ;)

Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag älskar min tv åxå,och var glad att du har den, nu ska jag surfa runt lite, om jag orkar ,mår inte speciellt bra, hela kroppen kliar, men du vet nog varför.

puss å kram påer alla, mamma

2009-03-08 @ 22:00:52
URL: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0