sugit värre!

Shit vilken värdelös dag de här har varit.. Längtar som efter mina barn kan jag lova... mina små älsklingar... Saknar dom alltid extra mkt när jag känner mig lite låg...
Men ska snart hämta dom.. sen ska vi mysa heeeela kvällen :)
Har inte den blekaste vad jag ska styra för middag idag heller.. har ingen inspiration till matlagning..
FInns visserligen thaigryta kvar från igår.. men de e inte riktigt barnens favorit... Om dom skulle få bestämma skulle de bli korv med bröd varje dag.. haha!

Nej ska återgå till boken nu.. Tusen små bitar. Så sjukt bra!

Heppåer!


Längtar tillbaka till värmen...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Välkommen in i klubben! En till som ahr en skitdag idag! Har visserligen Alva hemma men längtar efter älskling!

2009-07-09 @ 16:53:56
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: paula

asså ärligt

varför är det så?

jag menar vad vinner man på att ljuga?är de så dumma att de tror att det inte kommer komma fram???

särskilt om man snackar skit och lägner om mig till MIN familj och MIN vän??

ärligt då är man dummare än dummast



ha ha det roliga i detta är att de inte ens ser det,utan de ser att JAG är boven...ja ja,låt de göra det,JAG vet vad jag gjort och INTE gjort

snackat skit?mnja,nu har jag snackat med alla hon snackat skit med mig om,och spytt galla på henne?ja d har jag gjort,men ljugit som hon? nej haha,det fixade hon galant själv

2009-07-10 @ 13:27:01
URL: http://paulaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0