Slut!

..På denna söndag... Barnen somnade föe en stund sen. Kvällen har spenderats hos grannen.. Barnen har lekt slut på sig själva å mammorna har druckit ett glas vin å rökt en massa cigg å snackat en hel del skit =)
Kan inte klaga direkt!

Gjorde hemgjorda hamburgar till dinner idag.. sjukt gott!
Tryckte precis i mig en till nu när jag kom hem.. Jag vill tydligt inte vara fitt? nej uppenbarligen inte.. Blir irreterad på mig själv!

Nu ska jag slita tvspelskontrollen ur handen på min man å lägga mig å kramas framför Sopranos.

I morgon blir en dag full av kärlek å fart!

Peace :O)

Kommentarer
Postat av: paula

fan så röksugen jag blir varje ggn jag läser dina inlägg ,hahahahaha

jag drömmer om att jag röker ...=/

2009-07-13 @ 11:25:19
URL: http://paulaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0