Slöer!

Har legat å läst i princip hela dagen idag... Sjukt seg har jag blivit av de... Snart är boken slut.. Drar mig för de.. Tur att de finns en andra del.. Men de blir nog inte lika mkt läsande nu i en månad när barnen har summerbreak :D Ska bli så underbart! Slippa alla stressiga mornar och buttra ungar... Nu kan vi släppa lite på tyglarna ett tag :) Sena kvällar å sovmornar.. Längtar!

Barnen ska träffa sin FAR på lördag... Ångest ångest ångest! Litar till 100% på att han tar hand om dom exemplariskt..  De är inte de jag är orolig för.. De e vad som kommer hända efter som jag grubblar lite på..  Dom älskar verkligen sin far... önskar att han kunde hajja de nångång... Nåväl, vi får se vad framtiden har in store för oss :)

Va styr man till dinner idag då? inte den blekaste.. sååå segt! Kevin får bestämma... Han tar ju ändå "studenten" idag.. hehe!
Mammas stora kille ska börja 0:an.. Vart tog alla åren vägen?  Snart är säkerligen båda kiddosarna tonåringar.. shit asså... Barnen bara  växer å växer, mamma blir inte en dag äldre ; )

Nej, ska vika in lite tvätt å sätta på en ny maskin.. sen hämta älsklingarna!

Ha en kanon fredag!
Flingflong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0