regn..

De kom lite regn i morse.. de behövs säkert.. men jag viiiiill iiiinte!! Vill BARA ha strålande sol hela dagarna :)
Är inte på nåt vidare humör idag faktiskt.. har egentligen inte lust me nåt.. har plockat undan, bäddat å slängt i en maskin. Nu funderar jag på att lägga mig en stund.. men har ingen ro i kroppen.. Min hjärna går på högvarv.. kan inte koppla av.. asdrygt...

Ska på avslutningsfika med alla dagmorsor och barn idag... Kaffe å tårta :D Vem tusan tackar nej till de? :P

Brorsan kommer hem från Norge idag oxå. Hoppas han får med sig en limpa cigg till mig... 200 spänn.. då röker man ju nästan gratis =)

Fredag är de oxå.. skönt! Har inga planer för helgen.. JAg hoppas iaf att solen skiner så man kan spendera dagarna ute med barnen. Dom blir så rastlösa av att sitta inne.. och jag har ingen lust att vara ute om himmlen tänker pissa på oss...

Nej nu ska jag nog ta å rycka upp mig en skvätt!

Later!


Dagmorsorna å kidsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0