Mitt i veckan typ..

SItter med dagens  andra kopp java. Lämnade kevin för en stund sen. Mötte upp mamma å Celine på vägen, lillsnuttan har sovit hos mormor inatt. Mamma tycker de e så tråkigt att vara själv.. haha!

Hade planer för dagen igår, men dom vart ändrade... Så nu vettetusan vad man ska hitta på.. Jack kommer idag... Kul för Kevin.. Dom e så duktiga på att röja tillsammans dom 2 =)

Igår var vi sjukt slöa.. De vart hemkörd pizza till lunch, och MAX till middag... haha de e inte dåligt med kalorier de.. Fan asså, jag som ska börja äta nyttigt.. Vet inte om jag tycker att de går speciellt bra?? haha!
Men va fan ibland pallar man inte laga mat... Tummen upp för snabbmat asså!

SKa väl röka ett bloss å bläddra i en tidning, sen ska jag nog lägga mig å läsa en stund... Läser Tusen små bitar. SJukt bra bok, har läst den förut, men den e så bra att jag vill läsa den igen. Uppföljaren heter Min vän Leonard. Oxå den SJUKT bra... Rekomenderar verkligen dom 2 böckerna!

Nej röka var de ja..

Tjofadderittan påer!


De e i typ omöjligt att få Kevin att se "normal" ut på kort...Mammas fina kille!



Mamms tjej åker vagn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0