Måndäj!

SOmnade bra sent igår.. Trodde för en liten stund att de små ögonstenarna skulle ta en liten längre lur så här på sommarlovets första dag... men där hade jag fel! Prick kl 7 gal den första lilla tuppen.. -MAMMMMMAAAA!... MAAMMAAAA!!
haha! Hon tycker jag skulle komma in till henne å mysa... Nej tack! Mamma e trött! kom hit själv. .. Men nej de pallade hon ju inte.. så jag vart tvungen att hota lite med att tomten skulle komma, så vips var hon här på 3 röda :) Mysgos på morgonen är ju de bästa som finns!

Känner mig bra seg idag.. Kevin håller på att lära Celine spela tvspel :) haha de låter så roligt.. Kevin har lika dåligt tålamod som jag har.. hehe!

Älskling sover fortfarande.. Lite avis I must say! Men,men.. Barnen  e på bra humör, relativt iaf ; )
Ska gå ut å stojja lite med dom efter lunch idag, som förövrigt kommer bestå av kycklig & ris.. Oj vilken fantasi man har.. sen har Kev beställt Tacos till ikväll.. så måste iväg å handla lite sen... Är på den där jävla affären varje dag känns de som.. Men va gör man inte för att tillfredsställa de små :)

Nu ska jag ta mig dagens 3:e kopp java å glutta lite på dumburken :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0