Lycka!

Fan va jag älskar mitt liv! Visst, ibland e jag så less så jag har lust att bara packa en väska å dra.. visst, ungarna
retar gallfeber på mig så jag blir gaaalen.. Visst, älskling kan reta upp mig ibland så jag blir tokig.
Men fan va dom är underbara! De finns så mkt kärlek i detta hem.. så mycket lycka! Är så tacksam för de!
Skulle dö utan mina 3 älsklingar, mitt ALLT!

as we speak, står kärlek i duschen, vi ska snart knata ner till citykärnan å slösa lite slantar. Äta nån god lunch, och bara mysa! Älskling ska iväg på galej i morron.. Stackars jag kan inte följa med för de finns ingen som kan hålla mina ögonstenar under uppsikt.. Tråkigt nog. Men de e inget att hänga läppen för. Är glad för älsklings skull, och jag får ju dessutom ha en myskväll ensam med mina griseknoar :)

Nu mina vänner och ovänner ska jag dona klart å sen ska vi bege oss dit näsan pekar!

Take it easy! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0