Iskall!

Den här dagen har gått av bara farten! Haft lite möten å grejjs inbokat som jag varit varit runt på.
Hämtade barnen..Celine trött å gnällig.. lilla hjärtat... Kevin å jack har varit ute å lekt.. dom ville tillomed äta middag ute :) Middagen bestod av en färdig lasagne som mami stoppa in i ugnen, så vips va den färdig :) Perfekt för en stekhet dag dom denna.. vem orkar stå i köket då?

Kvällen har inte bjudit på något vidare intressant... Lagt barn.. Druckit en iskall bärs på ballen.. Helt underbart!
Och nu kommer jag precis från en kall dusch... hur skönt som helst! Vi har så sjukt varmt i lägenheten.. Har öppnat fönstret i barnens rum för dom höll på att smäla bort där inne... stackarna... nu måste jag bara komma ihåg att stänga de innan jag lägger mig oxå.. hehe :P

Nej nu ska jag ta ett bloss å sen hoppa i sängen å pussa sönder min älskling.. =)
Pyss


Om du inte är en del av lösningen, är du en del av problemet.



Min nya grej.. PIGGELIN.. Äter minst 5 om dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0