I dag

har de varit en värdelös dag.. gjort en o-rolig sak.. slösat bort halva dagen.. Hade hellre varit ute  i solen å njutit med mina 2 små älsklingar.. men nu är de gjort iaf!

Gårdagen var dessto trevligare...
Jag å mina kids å grannen å hennes kids tog en promenix ner till svandammen. Ha de mes oss massa bröd som arnen matade fåglarna med. Och guuud så roligt dom hade de.. Tillslut var vi omringade av fåglar. Celine tjöt av glädje, de var verkligen en hit!
När brödet var utdelat så knallade vi vidare till statsparken. Vi dukade upp LunchPicknik. Satt i solen å åt å mös allihopa! Så underbart! Ungarna lekta å röjde i parken å hade hur kul som helst!

Eftr en stund gick vi till Parksnäckan. Där var de lite akriviteter för barn. Bla. Ansiktsmålning å ponnyridning. Tyvärr så var de så sjukt lång kö till kusarna så vi får leka cowboys nästa vecka :)

Sen knallade vi hem igen. Ungarna tog sig ett dopp i poolen, å lekte å skojja så man trodde att grannarna skulle ringa klagomuren ; )

Sen åt vi spagge å köttfärssås. Sen gick ungarna ut å lekte igen. De duktiga mammorna satt ¨på ballen å drack vin, rökte å snacka massa gojja! En helt gudomlig dag!
Avrundade vid 7 tiden när barnen började bli trötta.

I morgon ska barnen till Bengt och A-k. Va tusan ska man hitta på i helgen då?
jaja.. slänger in lite kort

Vi hörs :)






Åh shit va sne jag blir.. de går såå segt att ladda upp korten.. gör de lite senare ist... SKITDATA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0