Hello i Regnet!

Äkta svenskt sommar väder idag igen... GE MIG SOL FÖR FAN! Hatar sånt här deppväder... Eller de e lite mysigt att sitta inne med massa ljus tända å lyssna på regnet utanför.. Men jag hade hellre legat ute i solen å myst i värmen... Men man kan väl inte få allt I guess...

Gårkvällen spenderades på grannens balle, ja balkong asså ; )
Drack en drink eller 2 å bara koppla av å snacka massa gojja. Lovely as always! Barnen lekte så fint å tryckte i sig bullar å bråka med andra ungar på gården.. Allt va som de skulle med andra ord =)

Vakna av att de smattra utihelvete på rutorna i morse... De va bara till att kränga på kidsen regnhattarna å bege sig ut som ett jävla träsktroll... Life is beautiful ha?

Dagens frulle vart ett glas vatten å jordnötsbågar å potatisskruvar.. Jag suger på att vara nyttig... Jag har så sjukt dålig självdisiplin... haha! jaja men va gör de om hundra år :)

Nu ska jag röka ett bloss å sen krypa ner i sängen med min tvspels nörd till pojkvän å kika lite när han  lirar å kanske blunda i 5 minuter =)

Ta hand om varann!
Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0