Hejsansvejsan vilken helg..

Har inte bloggat nåt i helgen.. Har inte vetat vad jag ska skriva.. SÅ skriver nu ist.. Har bestämt mig för att sortera ut ENDAST de bra från helgen.. Tänker inte skriva om nåt dåligt...
Tänker inte göra några ingående förklaringar heller.. Man har ju minne som en guldfisk.. haha!

Nåväl, fredag- Flurran. Nice nice.. Vin i stora mängder skulle man kunna säga. Supertrevligt!

Lördag- Grillning å bärsdrickning i Källparken. Super nice!
De e väl de jag tänker skriva,.,.

Igår va vi ner Till Down town en sväng... Goffa flottig Kebab till Lunch, köpte gummistövlar till ligisterna å skor till mami, å en massa annat skrot.

Vad händer i dag då? Ingen aning.. Har inga planer..  Borde gå förbi Willys en sväng å inhandla lite skit som vanligt.. får se vad mina skitungar har lust med.

Nu måste jag ta mig en kopp kaffe till så jag vaknar nån gång!

bye


låg i gräset i källparken i lördags å mös av solens strålar :D


Dricker vin på ballen.. Ovanligt va?? ; )


Gätter från 4H å skitungar från Gränby =)


Dom vackraste ligisterna i världen. Mina skruttar!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Skönt att nogon hade de trevligt i helgen i alle fall själv så har jag alldrig hafft en värre helg en denna iofs mån.tis å nu onsda är sjukt hemska :(

2009-07-22 @ 02:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0