Aktiverade mig!

Fick nog av att sitta på röven... Så duscha ungarna å slängde dom i säng å starta igång en film åt dom. Celine somna på 3 röda..
Sen hoppa jag på min trogna rosa hoj å fladdra till gränbu och köpte en jättefin vit orkidé och ett jättefint kort till barnens dagmorsa. De är ju Kevins sista dag, någonsin hos henne i morgon.. lite vemodigt måste jag säga... Men Celine kommer ju fortfarande gå kvar där så vi kommer ju ses ändå :)

Hur som haver så har jag iaf kommit hem nu. Kevin var fortfarande vaken, så han fick skriva på kortet till Reidun.. Älskling sitter å spelar... fortfarande.. jag hatar tvspel.. har alltid gjort, och kommer alltid att göra.. men jaja...

Sitter å smuttar på ett glas rött.. Underbart gott.. väldigt avkopplande... Älskar att dricka ett glas vin eller 2 på kvällen.. oavsätt om de e helg eller inte.. Man är inte en bättre människa bara för att man endast dricker på helgerna.. sånt jävla hyckleri... Jag dricker hellre ett glas vin på måndagkväll, än på lördagkväll...

Nej ska kika fejjan å lite sånt...

Läjters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0