underbart?? hehe javisst!

kort summering.. har inte hänt speciellt mkt.. Barnen sov ju hos mormor igår.. Jag och söt hade en hel kväll för oss själva... Så Uundebart! Åt god mat och mys! Hade verkligen en toppen kväll.. på alla sätt å vis ;) Du är UNDERBAR!

Hade, om möjligt, en ännu bättre morgon idag... Vart väckt på de bästa sättet man kan bli väckte på.. sen kaffe på sängen... Va skulle jag göra utan dig?? Du gör mig så lycklig!
Sen iväg till jobbet... Fullt ös... Nu kom jag hem.. ska dricka en kopp kaffe nu innan jag hämtar knoddsen! =)

Uppdaterar ikväll om jag har möjlighet...
Take Care!


Godare än godis!



Don´t mess with FIFFIKLUBBEN!

Kommentarer
Postat av: Nina

Många Fiffi blev det!

Å du...du har väl inga barnbarn...?! ;-)

2009-01-07 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0