troru man e uttråkad eller vad... :P

Hur gammal är du om fem år?
29år
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Min dotter

Hur lång är du?
ca 1.63

Vem ringde du senast?
Jenni

Vem ringde dig senast?
Jenni

Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ja de kan jag göra. Kommer snart Puss
Hur stor är din säng?
160

Har du stationär eller bärbar dator?
Båda

Hur många kuddar har du i sängen?
5

Hur många landskap har du bott i?
Ett

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor å tofflor =)

Tycker du om kinamat?
Jajjemen

Tycker du om kaffe?
Me löööv.. Skulle dö utan Kaffe!

Sover du på någon särskild sida?
De varierar

Kan du spela poker?
Nää

Tycker du om att mysa/kela?
ja gud ja :D

Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja det gör jag
Vill du ha barn?
Har redan2, de räcker mer än väl ;)

Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng tack!

Vad spenderar du helst pengar på?
Mina basn måste jag nog säga...

Äger du dyrbara smycken?
En ring bara

Sover du med gosedjur?
nope

Vad har du för ringsignal?
Sony Ericsson.. hehe

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
njae.. vettefan men antar de..

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett ljus som står å brinner så vackert på bordet :)

Flirtar du mycket?
Nä, har den bästa redan!

Kan du byta olja på bilen?
Nä, måste inte kunna de heller =)

Vilken var den senaste boken du läste?

Läser Aldrig fucka upp nu.

Läser du dagstidningen?
Läser aftonbladet och UNT på nätet

Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, inte just nu..

Dansar du i bilen?

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
lugna favoriter

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
en mailadress

När var du i kyrkan senast?
de va längesen de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0