piss väder!

Är en snabbis hemma hos mamma...

Känner mig lite fundersam.. Varför "umgås" vissa med människor dom inte tycker om?
Vet inte om jag känner mig beviken eller va fan de e frågan om.. Sviken kanske?? aja, struntsamma.. De känns inge kul iaf.. Men vi alla gör vi våra olika val här i livet... En sak jag vet säkert, är iaf att jag INTE kan umgås med nån som umgås med honom...

ska dra hem igen å krypa ner med söt i sängen.. Känns jobbigt att vara borta från dig i bara en minut! :)
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig.. just nu tror jag att du är den enda som förstår mig...
Utan dig hade jag varit väldigt ensam just nu... Älskar dig!



Är slug och falsk samma sak??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0