lördag kväll då da...

Och vad gör MAMMA Pernilla... Jo hon är hemma och ska så vara hela kvällen/natten... Vadå.. lät de bittert??
ja, de va de oxå... Suck.. Känner mig bra jävla otacksam ibland... Har 2 friska å helt underbara ungar.. men jag vill fan inte vara hemma med dom varje jävla helg..  Ja, jag vet att  jag inte är hemma med dom VARJE helg... men de känns lite som de ibland.. Missuppfatta mig inte.. jag älskar att vara hemma med barnen.. men jag e de varje vardag.. så på helgerna e de sjukt skönt att komma bort lite.. men man kan inte ha kul jämt antar ja..

nä jag ska sluta klaga nu.. Jag har de så sjukt mkt bättre än många andra... =D

Ska ta å dammsuga nu.. Sen fortsätta med min rödvins flaska.. på ett eller annat sätt.. ;) haha fan va sjuk jag e.. :P


I´m gonna keep on giving u my love


♥Tycker så sjukt
mycket om dig...
de finns verkligen
ingen som du..
Du är underbar,
på alla sätt å vis!♥



Trodde ALDRIG att de skulle bli så här..



Kommentarer
Postat av: Anonym

MYS <3 Kul att Du är lycklig

2009-01-10 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0