dåliga jag =)

De va lääänge sen jag blogga nu,, hehe :P
aja, kort resume av veckan än så länge..:
Jobbade i måndags, kvällen såg ut som alla andra kvällar typ ;)
Jobbade i tisdags me, Jack var här på kvällen.. Vi gick å handla å lite så efter att vi hämtat ungarna, sen åt vi mat å så... Barnen var helt underbara!! De brukar alltid bli lite bråk å tjafs när dom umgsås, men nu var de fan helt underbart att ha dom.. Alla var lyckliga och glada... =)
Sen gick söt och lämnade jack, jag la Kevin å Celine...
Sen va de mys för hela slanten.. FAN VA DU ÄR UNDERBAR!!
Jag känner mig så trygg med dig.. Varför kom vi inte på de här tidigare?? ;-)

Vi låg och prata och "mös" (hihi) hela natten.. Klockan vart gryning innan vi somnade... Så jag beslutade att "sjuka" mig från jobbet.. hehehe...
Söt fixade frulle åt ungarna och jag fick kaffe på sängen, som alltid typ ;)

Sen gick jag iväg och lämnade barnen... sen kröp jag ner i en varm säng igen, söt va ut till tvättstugan å slägde i 2 maskiner... Sen gjorde vi oss iordning och tog en promenad ner på stan i de otroligt vackra vädret.. Gjorde lite ärenden, sen gick vi å handla på willy´s och sen kattsand på gunnars hund å katt.
Sen hem igen.. mera mys... (haha fan va löjligt de låter!!) Sen hämtade vi barnen, gick hem å fixa mat å grejja lite...

Sen jobbade jag resten av veckan.. Gårkvällen var lugn, mys med "familjen"..
Har haft en så sjukt bra vecka.. Fan va jag älskar mitt liv!

Min lördagkväll spenderas i lugn och ro.. Söt är ute med några kompisar, barnen är hos kontaktfamiljen.. dom ska sova där tills i morgon... första övernattningen... mina små Älsklingar!
Dom kommer hem i morgon eftermiddag...

Så Pernilla är SJÄLV ikväll... Känns skönt faktiskt.. fast lite tomt.. Saknar min älskling..

Nu kom Jenni förbi, så ska väl vara lite social med henne :)

Är de så här
de känns
att vara kär?

Kommentarer
Postat av: Anonym

a de där ÄR kärlek ! <3

2009-01-17 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0