Då var de bara 364 dagarn kvar...

Fan va dålig jag har varit idag.. haha! Självförvållat jag vet.. men jag har verkligen spenderat denna dag med att gnälla över hur dåligt jag mår.. haha!
Men vadå, är  huvudet dumt får kroppen lida, eller kanske om kroppen e dum så får huvudet lida.. eller så e de bara jag som e allmänt dum i å får lida ändå?! :P struntsamma..

Jag e ju så sjukt dålig på att äta när jag e bakis.. men har iaf fått i mig en jävla massa kaffe å lite tomtegröt :)

Camilla & david var här på eftermiddan å fika.. Trevligt!
Tror nog att jag å Camilla var lite övertrötta eller nåt.. asflabb åt allt tråkigt som vanligt.. haha men va fan vi har iaf kul ;-)

Celine va sjukt trött, så hon ligger i sin säng nu å äter välling, så hon somnar snart.. Kevin kom hem från farfar för en stund sen å sitter på rummet å leker... De blir tidig sänggång för han ikväll me.. mami e trött som fan :)

Ska lägga mig å glo på tv nu tror ja...

Hörs i morron.. jobbardag i morrn.. eventuellt ;) hehe....


BITE ME!



Skål för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0