blogg torka...

... Har fan inget att skriva... Jag e ensam hemma med Barnen.. Söt är hemma hos Chrille... Barnen sover, och jag har precis tagit mig en dusch... Har sjuuukt tråkigt... Borde njuta av lugnet.. men HATAR när de e för lungt.. Vill helst ha folk runt mig jämt... Man kan ju tycka att jag borde tycka att de e skönt eftersom jag har massa folk runt mig hela dagarna på jobbet.. men näää... jag HATAR att vara själv.. å speciellt om barnen sover oxå.. då e de ju helt dött...

Någ om de... Fan va jag klagar :P Borde vara nöjd med min tillvaro.. Men de e jag oxå.. sjukt nöjd.. på ALLA sätt å vis..

FAN VA JAG TYCKR OM DIG! Mer & Mer för varje dag....


Don´t  u wish your girlfriend was hot like me?



Nu mina vänner ska jag ta å föna håret å sen ska jag nog ta å krypa ner under täcket i en kall säng å tycka lite synd om mig själv å sakna söt!

Gonatt påer...



SAKNAR DIG SOM FAN GUMMAN! ÄLSKAR DIG!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är underbart att vara kär. jag minns det som det var igår, när jag för första gången såg min- de slog gnistor om oss ;)

Ha en bra dag!

2009-01-13 @ 09:38:48
Postat av: Shadowcrest

Älskar dej massor gumman!! :) puss puss

2009-01-13 @ 15:24:05
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0