1/1-2oo9

Då var de nytt år då.. Hade en jättebra nyårsafton! Skulle ju egentligen va hemma å ta de lugnt eftersom jag har en grymt jobbig förkylning.. men så vart icke fallet.. hände med till A & B... Där vart de som vanligt lite för mycket av de goda.. haha!
Hade supertrevligt, vart bara nära & kära.. så de va skönt! Väldigt avslappnat!

12 slaget spenderades givetvis ute på gärdet bland alla raketer. Skåla i champagne gjorde vi oxå.. haha å de dracks en jävla massa bubbel me.. Underbart!

Sen in igen å fortsätta festa.. Alla var på sjukt bra humör, så de var verkligen en lyckad kväll.. Även fast jag var jävligt risig!

Tusen tack A & B för en lyckad kväll!

Åkte väl hem vid 5 tiden nångång.. Hem å landa i sängen med söt.. Mys & gos!

Och som vanligt vaknar jag tidigt när jag e bakis.. så nu sitter jag här med en kopp java.. ska väl hämta tösabita om ett tag...


Jag & Celine på julafton


Kärlek på högsta nivå!


min underbara tjej väntar på att få öppna klappar!


Min älskade lilla miffokille :)


Slänger in lite kort från nyår lite senare...
Have a happy day :)



Lägg inte över ditt egna dåliga sammvete på någon annan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät som en härligt nyår. jag tog det lungt. men hade det väldigt trevligt iaf. god mat och gottis efter. Nån cider slank ner. ;)

Vi hörs gumman. Pusskram

2009-01-01 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0