god (??) Morgon

Spenaderade gårkvällen i min sons säng.. vi låg å titta på tv å babbla om allt möjligt. Han e så klok min unge.. Mamma älskar dig mer än allt annat på hela jorden!

Sen när han somnat, begav jag mig till min säng.. men hade as svårt att sova... somnade väl vid 3 tiden nångång.. Sov skönt fram till 4, då min dotter tyckte att hon hade sovit klart (??)  MY ASS lilla hjärtat... Gick upp och gjorde en flarra välling, sen somnade hon om och jag fick väcka henne vid halv 8.. å sen var de full stress som vanligt...

Gick in vid 7 till lilleman å gav han frulle på sängen.. han vart sååå glad min lilla skrutt.. de e så lite som behövs för att han ska bli glad.. underbara unge!

jaja... är fortfarande på as dåligt humör.. ska snart dra till jobbet.. hoppas mina gäster e snälla idag... iofs brukar dom alltid vara de men... =) Dom flesta människor blir glada när dom bli bemötta med ett leende och en vänlig ton :)

nu  skiter ja i de här... måste göra mig iordning.. fort som fan..

Skit påer!






Tiden går men hennes längtan efter lycka den består

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0