Älskade ÄLSKADE barn..

Jag förstår inte hur mkt jag saknar dom, förens dom e borta... gud va jag saknar mina små skit ungar...

TYcker de e sjukt skönt att bara umgås med älskling... men barnen saknas mig... jag har svårt att vara mig själv utan barnen... en vanesak?? Jag tycker de e hur skönt som helst att ara barnledig... missförstå mig inte... men har man inga egna barn kan man omöjligt förstå hur de känns... barnen är halva mig.. jag kan fan aldrig slappna av.. jag e fan att alltid van att ha sten koll på mina älsklingar...

MEN GUD SLAPPNA AV NU FÖR FAN PERNILLA..........!!!!!!!!!!!!

Älskling står i duschen.. sen ska vi ut å käka... så mysigt! Så skönt med lite "ENSAMTID"  tillsammans.... Med min underbara UNDERBARA pojkvän...

jaja... dricker en grogg.. kanske men 2:e.. vem minns? skönt att de finns receptfriitt ångestdämpande...

Ska göra mig klar  nu...

Skål :)

Kommentarer
Postat av: Lindis

jag blir avis. Att bara gå ut o äta. två st som är kära. VA UNDERBART !

2009-02-20 @ 18:54:11
URL: http://summerzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0