Välkommen regniga Lördag!

Oj, vilket skitväder.. Vi som skulle ut och cykla idag, nu när Celine har fått en "barnsadel"...
Förhoppningsvis håller de inte i sig hela tagen.

Okey.. Nu ska jag vara ärlig.. de hade varit hur enkelt som helst att ljuga för er.. Men de tänker jag inte göra...
Jag va sååå duktig hela (nästan) dagen igår.. Drack bara mina vidriga Nutrilett.
Sen mot kvällskvisten, sådär vid 9 tiden gick jag å kärlek å la oss för att titta på en film, 1408. Så sjuuukt läskig!
Aja, hur som helst så va älskling hungrig.. och de va jag me kan jag tala om..
Han ville ha donken.. Jag bantar.. Öööh?
Ett HAPPY MEAL tack...
SÅ bra gick de med de.. FAN VA DU ÄR VÄRDELÖS PERNILLA!!!!!!!!! Noll jävla karaktär..
Okey.. asså.. jag e ju inte nåt fetto som måste gå ner en massa kilon... men ett par iaf.. Då borde jag faktiskt få unna mig på helgerna.. eller hur? Så igår bestämde jag mig för att jag får unna mig på fredagar & lördagar.
Så.. då var de klargjort!
Däremot så drack jag ingen alkohol igår.. Way to much kalorier.. =)

Barnen sitter på rummet å tittar på bolli å äter lördagsgodis.. Dom fick de efter frullen för dom va så dryga.. :P
Kevin fick nån jävla näbbvisselpipa med kalle anka tidningen igår.. SÅ JÄVLA IRRETERANDE LJUD! shit de e så man blir galen!
Men tar jag den så kommer Celine sitta å stortjuta i 2 timmar... å de pallar jag inte heller lyssna på.. Pest eller Kolera?
Skitlördag säger jag!

Nä, dax att rycka upp sig.
Slänger in lite pics...
Hejsvjes!


Kan inte ens beskrivas med ord  ♥


Pilot Baby!


Sjukt mkt kärlek i miffo familjen!



Ögon vackrare än världens alla hav!


My food.. får se hur länge jag håller ut.. =)



Fredagsfusket....

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaha. Jag kanske känner igen dig med, jag vet inte:)

Vart bor du då?

2009-08-22 @ 10:59:42
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0