tjohoo!

Ja, jag vet att kag har varit sjukt dålig på att uppdatera.. men de ska bli ändring på de sörreni =)

Har inte hänt så mkt.. grillat å druckit bärs med dom bästa.. mysit hemma med kärlek å barnen.. fikat me grannen å snackat skit.. ja, allt e som vanligt!
Kevin började ju nollan i tisadags.. ååh mammas stora kille.. han älskar skolan.. än så länge (peppar,peppar)
Oh,I LOVE MY LIFE!

Nu ska jag fladdra iväg på min rosa trotjänare till gränby C och handla. De blir mat å gott till familjen.. Pulver å snusk till mig! Men  nu jävlar ska jag bli av med som här envisa skitkilona som befinner sig på min kroppshydda..

Har inte tid med de här längre..  Ska sparka upp slöskallen å sen iväg!

Skeppåhoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0