Nästan sjukt duktig

Nöjd med den här dagen. Inge bråk eller skrik med mina fina ungar!
Lagade tacos. Uppskattat av alla, förutom jag som drack nutriellt. Men har ju valt de själv.
Jag har varit så duktig.
FÖR duktig enligt kärlek. Så han drog upp till gränby och köpte en flaska rosé och ett paket kräftor till mig.
Så jag har ätut 8 st kräftor, och druckit en harlv flarra med roséis... Så jääävla gott!
Känns inte speciellt onyttigt heller!!?
Är nöjd med mig själv.
Vi har storhandlat idag. SÅ de enda jag kommer shoppa i matäg närmaste veckan är mjälk å bröd. Känns jävligt bra!

Har nog inge mer å säga nu,, Saknar min bästa vän. Min Camilla.. men vi ses snart. önskar vi sågs varje dag.
aja, de va allt för nu, NU ska jag lägga mig å kramas med kärlek.
(de gör ont när jag andas, tror jag fått svininfluensan, PÅ RIKTIGT....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0