Nä nu Jävlar!

Nu ni, mina vänner och ovänner.. ska denna lilla jävla kroppshydda bli SNÄRT!
Satans jävla ungar som förstört sin mamma ;) haha!

Jag hörde på omvägar att en viss "dude" har varit ute å fladdra lite för vilt så denna fick åka med farbror blå..
Hur jag visste de? ja fundera på de du din SKITSTÖVEL!!
SÅ jävla töntigt att du "blockat" mig på FB.. Men de hade jag ju kunnat räkna med.. Men om de e så du vill ha de så.. I DON´T GIVE A FUCK!
Nu ska jag lämna de...

Vad händer idag då? inte mkt..
Ja just de ja,. filmen vi såg igår va heeelt skadad.. shiiit jag höll på att bajsa ner mig flera ggr... Shiiit!

Nu ska jag plocka undan efter terroristerna.. sen börja förbereda lunchen.. Pannbiff, löksås å plugg =)
Idag leker jag husmor.. tralalallaaa!

Hejsvejs!



Se den!! Gör de bara! Så jävla vidrig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I dont give a fuck? Hm, tycker du verkar ganska upprörd..

2009-08-12 @ 09:25:21
Postat av: Pernilla

Upprörd tycker du?

Vem du nu är så har du garanterat aldrig sett mig upprörd :) hohoho!

2009-08-12 @ 10:30:33
URL: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0