morrn!

Oj va jag har sovit gott i natt.. HAde lite  svårt att somna eftersom jag inte hade kärlek brevid mig.. men jag slockna tillslut.
Han kom hem seeen.. vakna till, men sen somna jag om direkt.. Sen vid halv 7 kom lillsnuttan in å väckte mig med en puss! Kan man ha de bättre? Knappast!

Felizia har sovit här i natt. Så hon å kev har byggt en kojja nu å sitter å leker å donar å har sig. Snart kommer Liam över och gör dom sällis! Man kanske skulle öppna dagis.. eeeller inte.. haha!

Har plockat undan efter frullen å fått i mig lagom mkt kaffe. SKa man ta en dusch nu kanske?
Vänta på att kärlek ska vakna! Hoppas han hade de skoj igår!
Nej, de blir en dusch!

Ha de fint! Jalla byeee :P


Världens sötaste surplutt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0