Mörrn!

Jahaa, då var denna helg över. 70 bast kalas i lördags. Kanoners! Vart skapligt överförfriskad.. höhö!
Sjukt kul! Iaf för mig ;) Vart lite värre för min stackars pojkvän.. Jag är tydligen dryg som in i helvete när jag e full.. Otippat va?  Ja har svårt att tro de.. jag e from som ett lamm.. hö.hö!
Sjukt kul hade jag iaf.. Och de vart man ju straffad för dagen efter.. Låg som en halvdöd fågelunge å pep hela dagen i sängen å zappa på tv´n. Då var de väldigt synd om mig. jupp!
Men sen kom barnen hem.. DÅ var de läge att rycka upp sig. Sagt å gjort.. röck upp mig hela vägen till datan för att klicka hem pizza.
Äta.. SOVA.
Dieten gick inge vidare i helgen.. Men vem fan bryr sig! Idag tar vi nya tag!

Slänger in lite kort från helgens bravader lite senare. Nu ska jag ta una bloss, sen hänga tvätt.

Hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0