lördag

Morrn!
Vill börja med att tacka min kärlek för att han gick upp med kiddosarna i morse! Du är min klippa baby!

Igår vid 22-snåret ramla 2 glada vänner in med en masa bärs :D
Så vi satt å snacka skit å drack bärs till efter midnatt, sen trava dom 2 vidare ner till down town. Själv skutta man i säng!
Känner mig lite mör idag.. En förkylning som bankar på dörra? Jag VÄGRAR öppna!
STICK!

Ikväll ska vi grilla. The old gang! De kommer bli så under bart! jag älskart!

Har en del bestyr att ta hand om känns de som.. så jag borde sätta fart nu.. men, som sagt så känner jag mig lite manglad.. jaja de e bara trycka undan å se glad ut! För idag kommer de bli en bra dag!

Nej, time to hit the shower!

Be nice! Bye!


Nu längtar jag efter hösten! Alla vackra löv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0