Läxa..

De finns en läxa jag aldrig tycks lära mig.. Pernilla, blanda inte rosévin, rött vin, öl och cider under samma kväll.. Får du mår dåligt dagen efter då.. Så jaaa.. de vart ju en hel del av dessa drycker igår.. så ja, idag mår jag dåligt..

Var ner på stan på dagen, råkade visst lova kärlek de på fyllan igår.. så de va bara snällt kliva upp å borsta nötterna å bege sig down town med ungar å hela fadderullan...

Älskling e ju ute på partaj ikväll.. eftersom barnvakterna lyser med sin frånvara så fick jag stanna hemma..
Celine somnade för en stund sen. SÅ jag å lilleman har haft lite myspys! Vi har ätit lite kräftor å snackat massa gojja, ätit popcorn och surra massa skit.. Men nu har skitungen ledsent på mig.. nu ville han faktiskt lira tvspel.. Jag dög en stund, så får väl vara glad för de :)

Kom precis från duschen, sitter å klickar lite på das compjutor nu, smuttar på ett glas rött.. inte alls sugen på alkoholhaltiga drycker idag.. men varvar ner med ett glas =)

Ska kika runt en stund till, sen natta den lilla mannen och sen krypa ner under täcket å titta på telivisionen.

Hoppas kärlek har de skoj!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0