Jag är BEDRÖVLIG!

Vet ni.. Jag ska äta lite kokt broccoli till lunch. De är väl ok?
Vad som däremot inte är ok, är att jag tröck i mig massa kex, och en jävla massa ost igår. Jag fick dessutom i mig ett par bärs. Hallå Pernilla??
Ja men jag tänkte så att de va faktiskt Lördag=Lördagsgodis.
Mmm.. Idag blir de lugnare. Har ätit ett par mandlar. Druckit 2 nutrilett, och nu ska jag äta liiite kokt broccoli. Så sjukt sugen på nåt varmt.
Ja.. de va väl de... Men i morron. DÅ jävla ska jag vara sträng. Då blir de BARA nutrilett.
Jajjemen!

Nu ska jag servere min barn lunch och mig själv lite broccoli.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: paula

asså detta med nutrilett dieter e inte det smartaste ;-)

eftersom det slutar med en jojo bantning

det bästa är att äta normalt,hoppa kolhydraterna(pasta,vitt bröd osv)

ta en runda varje dag på minst 30min

inget småätande,inge alkohol..nutrillett=mindre smart =))

2009-08-24 @ 07:37:55
URL: http://paulaeklund.blogg.se/
Postat av: Linda

precis va jag gör. 1,6 kg på 1 vecka. :) (iofs mkt vatten men iaf) o fler blir det !

2009-08-24 @ 08:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0