GoooMoorron!

Jahaa.. Shit va uttråkad jag e.. håller på å tvättar å donar lite. Barnen stojjar å leker.. underbara jävla skitungar!
Kärlek sover fortfarande.  Jag har haft sovmorgon hur länge som helst nu. Så idag var de hans tur. Han ska ha så jävla mycket creds för att han låter mig få mina sovmornar. för att han går upp med mina ungar på morgonen å fixar frulle å allt annat som hör till. De e fan inte lätt att vara "plastförälder", men han gör de verkligen med glans. Jag är så stolt över min familj.. Pernilla, Pierre, Kevin & Celine. Tillsammans är vi oslagbara!

Har inga planer för dagen, Tar de som de kommer bara! Hoppas på att en viss pappa ska höra av sig och offra ett par minuter på sina barn. Men antar att de e för mycket att hoppas på... Om han bara visste hur mkt som saknar honom.. Fan för dig Dennis!!!
Nej ska inte slösa min energi eller min dyrbara tid på att förbanna dig.. de är du inte värd..

Nu ska jag hänga upp lite tvätt, sen ska jag ringa grannen å kika vad dom gör.. kanske gå ut en sväng så kärlek får sova i tystnad ;)

Ha en kanon dag, för de ska jag ha!

Peace!


Mina härtan.. Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0