Underbara helg!

Än så länge har jag haft en kanon dag! Uppe i ottan med 2 glada å underbara ungar!
Sen tog jag en promenad i morgon solen ner på stan med D.. Käka lite frulle å surra massa skit.. Supertrevligt faktiskt!

Sen hem å fika med grannen.. kaffe å skitsnack.. bättre kan de knappast bli :D

Sen in i duschen å sen fixa fejjan...

Ska snart hämta barnen, sen bär de av ner på stan.. Grabbarna grus ska ju hoppa bungyjump idag :) WIIII!!!!

Sen ska vi väl käka nåt, sen sätter vi oss nog i statsparken så ungarna får leka å vi dricka en bärs eller nåt...

Livet är underbart! Idag väljer jag att BARA se dom bra sakerna... INGET kan förstöra min dag idag!

Nej, en kopp kaffe å sen hämta älskligarna!

Hejpåer!


Inget annat än rosa små moln!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

tänk om du kunde betala tillbaka pengar du lånat innan du spenderar dom

2009-04-24 @ 19:52:56
URL: http://fuckface84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0