nä vadå uttråkad?

Shit vilken tråkig dag.. Celine sover, Kevin är hos en polare, för jag duger ju tydligen inte att leka med?
haha!
Lekte frisör på honom i morse.. han va sjukt långhårig.. men nu e han snaggad :) (shit va jag hatar ordet snaggad..)

Solen börjar titta fram lite... underbart!

Grannen kommer över snart, dricka kaffe  snacka skit... börjar bli lite utav en vana ; )

Har ingen lust att jobba i morrn heller.. har egentligen inge lust att göra nåt.. skapligt less? mm...

Nej, har inget att skriva... Eller egentligen har jag väl de... men de blir lite fel att skriva de i bloggen... Lite respekt måste man ha.. kanske nån gång i frammtiden att jag kan  skriva om de.. men de bränns lite för mkt forfarande..

Är jag ledsen då? jo de e jag... men ledsen på riktigt? ööh..
ja ni förstår själva... eller jag vet inte ens om jag förstår de själv.. min hjärna går på högvarv kan jag lova... har hänt så himmla mycket denna helg.. guuud va jobbigt de e ...vill inte vara med längre!!! =/

nää.. kaffe...nu...

heppåer!


what goes around comes around




Våran "påskmiddag" : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0