morrn!

Ny dag nya tag kanske?
njae.. Vaknade pigg å på gladd humör idag.. båda jag å barnen.. Jag först, Celine sisi :) Stackarn måste ha varit helt slut, hon somnade strax efter 5 igårkväll, och vaknade vid 7 i morse... helt skadat ju! Min lilla snutta...

Funderar starkt på att säga upp mig från jobbet idag... är så jäääävla less nu... fy fan!
Älskling tyckte att jag skulle ha gjort de redan igår... Han tycker absolut inte att jag ska jobba på ett ställe där jag får noll respekt.. han ser på mig hur dåligt jag mår när jag kommer hem... Får de hur allt känns när jag kommer dit idag...

Och i morgon händer de... Älskling, Björn å Chrille ska hoppa bungyjump... wiiiiiiiiiii va roligt!

SKa ta med mig barnen så do oxå får se, sen ska vi käka nåt ute allihopa, sen kanske de blir en bärs eller 2 i statsparken, beroende på vädret.. ååh de ska bli sååå mysigt! Och dessutom är de extra mysigt när barnen är med. Älskar att göra saker med dom!

Nej nu ska jag borsta nötterna, å sen dra!
Hejpåer!


Askallt i morse... Solglajjer å vinterjacka :) ME LOVE ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0