Mina ungar!

Kevin å Celine är min ENDA fast punkt här i livet. De är de ända människorna jag vet var dom finns 24/7.. Dom ända jag vet aldrig skulle svika å såra mig. Dom ända som kan älska mig för den jag är.
Kevin och Celine ör egentligen alt jag behöver för att överleva dagen. Dom ör utan tvekan mitt ALLT här i världen.. Och som dom flesta vet, så är jag den ända fasta punken i barnens liv. jo, dom har en pappa... men han finns inte med i bilden så pass mycket att han kan vara en fast punkt å ett stöd för barnen.
Jag kan aldrig kompensera för de, men jag försöker... jag gör ALLT å lite till för mina barn...

De finns inte många regler i mitt hem, regler är till för att brytas... Vill vi äta godis 3 dagar i veckan, jo då gör vi de... de viktiga för mig är att mina barn, är lyckliga barn, och att dom känner att dom kan prata med mig om ALLT..
Och bara för att de inte finns några regler så betyder de inte att dom får göra som dom vill.. nej nej!
De är oftast lite kaos här hemma, men de finns grymt mkt kärlek i all våran kaos!

Så till saken... jag kommer ALLTID försvara mina barn... oavsett vad dom har gjort...
Jag tycker de e fruktansvärt jobbigt med människor som tycker att mina barn är jobbiga... de e fan BARA JAG som får tycka att dom kan vara jobbiga ibland.. Ingen annan..

Har mörkt att de är lätt att komma ikläm mellan barn å vuxna ibland...

Vill inte bråka med nån.. Men jag kommer ALLTID ta barnens parti.. de e mina barn.. jag som bestämmer.. jag som tar ansvar för dom... jag gör som jag vill... skippa alla råd.. jag lyssnar iaf inte...

Nu har ni ingen aning om vad fan jag svammlar om... de behöver ni inte veta heller...
De ända ni behöver veta att barnen är MINA BÄSTA! Försök aldrig ta en del av vårat liv, om du inte tänker respektera dom...

Har egentligen inte fått med allt jag velat.. men orkar inte skriva mer nu... ska hänga tvätt, sen ta en lååång skön dusch...

hejpåer!

Mitt allt!

De skär i mitt hjärta när ni är ledsna...

Kommentarer
Postat av: Linda

ett mkt fint syskonpar <3

2009-04-09 @ 12:57:57
URL: http://summerzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0